• Cs-Cart Türkiye Destek ve Paylaşım Sitemize Hoş Geldiniz
  • Yeni Temamızla Daha işlevsel Sizlerleyiz.
  • Öneri ve Dileklerinizi Mesajla iİetiniz.
Hoşgeldiniz.! Lütfen Giriş Yap yada Kayıt Ol


Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Soru ürün eklerken sunucudan banlanma sorunu
#1
arkadaşlar müşterim 1 aydır sitesinde sorun olduğunu söylyor ve bir türlü sorunun ne olduğunu çözemedim.daha önce böyle birşey yoktu.yeni oldu.
yönetici panelden ürün eklerken 1. ürünü ekliyor, 2. ürünü eklemeye geçince direk sunucu bağlantısı sıfırlandı vs... bi soruyorum sunucudan banlanmış.

bu problem cs-cart içerisindeki bazı kodlamalardan mı yoksa sunucuda yapılan bazı düzenlemelerden mi kaynaklanıyor.

işin ilginç tarafı ben kendim ürün ekliyorum herhangi bir sorun yaşamıyorum.bu sorunu müşteri istanbulun bir kaç farklı yerinden farklı bilgisayarlardan denemesine rağmen yaşıyor.inanmadım telefondan beraber ürün ekelemeye çalıştık, 2. ürünü ekleyemedim...

varsa bilginiz çok sevinirim.
 
Cevap
#2
Merhaba

'' önce böyle birşey yoktu.yeni oldu. ''
SONRA NE YAPILDI !!! YAZINIZ ?

'' işin ilginç tarafı ben kendim ürün ekliyorum herhangi bir sorun yaşamıyorum ''
MÜŞTERİNİZİN SİTESİNE Mİ EKLEDİNİZ
YOKSA
KENDİ SİTENİZE Mİ EKLEDİNİZ ?
MÜŞTERİM VE BEN AYNI SUNUCUYU KULLANIYORUZ DEMEK Mİ ? İSTEDİNİZ .

ÇÖZÜM İÇİN DAHA FAZLA BİLĞİ VE İP UÇU GEREKLİ !!!

NOT : ÜRÜNLERİ RESİM OLMADAN SADECE İÇERİK YAZISI EKLEME YAPINIZ !!!
SONUÇ OLUMLU MU ? OLUMSUZ MU ? CEVAP İSTEMİ !!!

Kolay Gelsin .
 
Cevap
#3
(21.06.2015, 14:19)ben_erhan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: arkadaşlar müşterim 1 aydır sitesinde sorun olduğunu söylyor ve bir türlü sorunun ne olduğunu çözemedim.daha önce böyle birşey yoktu.yeni oldu.
yönetici panelden ürün eklerken 1. ürünü ekliyor, 2. ürünü eklemeye geçince direk sunucu bağlantısı sıfırlandı vs... bi soruyorum sunucudan banlanmış.

bu problem cs-cart içerisindeki bazı kodlamalardan mı yoksa sunucuda yapılan bazı düzenlemelerden mi kaynaklanıyor.

işin ilginç tarafı ben kendim ürün ekliyorum herhangi bir sorun yaşamıyorum.bu sorunu müşteri istanbulun bir kaç farklı yerinden farklı bilgisayarlardan denemesine rağmen yaşıyor.inanmadım telefondan beraber ürün ekelemeye çalıştık, 2. ürünü ekleyemedim...

varsa bilginiz çok sevinirim.

Muhtemelen sunucudaki bir güvenlik uygulamasında takılıyordur yapılan işlem. Firebug eklentisi ile Firefox ta aynı işlemi yapıp isteğe karşı döenen cevabı inceleyin. Cevapta sorunun nereden kaynaklandığını bulursunuz. Bunu da host yöneticisine bildirirsiniz. Gerekirse müşterinizin hesabını bu güvenlik uygulamasının dışına aldırırsınız.
CS-Cart Eklentileri ve Kodlama Servisi: www.cscartentegrasyon.com
 
Cevap
  


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Ürün Sayfasinda Bestseller salihli 3 1,014 04.04.2021, 08:08
Son Yorum: salihli
  Soru:  lifestyle temada katagori sorunu abdullah 9 5,331 18.03.2021, 02:18
Son Yorum: morpheus
  Imagick Sorunu Yaşayanlara! Snekhers 0 1,045 06.12.2020, 23:07
Son Yorum: Snekhers
  Soru:  CVS çıktısında TR karakter sorunu Buzgibi 3 8,580 12.03.2020, 11:08
Son Yorum: beyaznevresim
  Excel CSV Dil Sorunu ofazli 2 5,070 26.07.2018, 08:23
Son Yorum: ofazli

Hızlı Menü:


Tarama: 1 Ziyaretçi