• Cs-Cart Türkiye Destek ve Paylaşım Sitemize Hoş Geldiniz
  • Yeni Temamızla Daha işlevsel Sizlerleyiz.
  • Öneri ve Dileklerinizi Mesajla iİetiniz.
Hoşgeldiniz.! Lütfen Giriş Yap yada Kayıt Ol


Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Soru Sipariş tamamlamıyor!
#1
Selam arkadaşlar 4.1.5 ile bir dalış yapayım ne oluyor bitiyor derken store import ile geçiş yaptığım da kurduğum sistemde https://OOO.com/siparisi-tamamla?sef_rewrite=1 adresine kadar herşey normal sepet bölümünde ama siparişi tamamla dediğimde https://OOO.com adresine gidiyor ve store import moduna geçiyor!

Daha önce deneyim kazanmış bu problemi çözümlemiş birisi varmıdır? Varsa çözüm nedir? (SEO ları pasif edip denedim olmadı ) durum biraz acil, gözüm kulağım gelecek çözüm cevaplarında kendim çözümlemeye de çalışıcam konuyu çözen varsa paylaşsın yoksa çözersem ben paylaşacam herhalde :/
 
Cevap
#2
seoları devre dışı bıraktıktan sonra cacheleri sildinizmi acaba ?
 
Cevap
#3
(02.06.2014, 14:37)BozTurk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: seoları devre dışı bıraktıktan sonra cacheleri sildinizmi acaba ?

Evet ikisinide yaptım
 
Cevap
#4
3. parti eklenti yada ad-don kurulu ise onları devre dışı bırak öyle dene bakalım düzelecekmi..
 
Cevap
#5
(02.06.2014, 15:32)BozTurk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 3. parti eklenti yada ad-don kurulu ise onları devre dışı bırak öyle dene bakalım düzelecekmi..

3nd part addonslarda sadece sadece sanal pos kurulu, o da eski sürümdekinde olan ve yenisine eklenen bir addons var olan yani
 
Cevap
#6
çok kısa süreliğine devre dışı bırakıp yönergeleri takip edelim bakalım aynı sayfaya tekrar bizi atacakmı belki sorunun kaynağı pos modulüdür yaptığınız her değişiklikten sonra deneme yapmadan önce cacheleri silmeyi unutmayın sonucu burada bizimle paylaşırsanız seviniriz
 
Cevap
#7
Sanal pos da kapatıldı sırf sanal posta değil diğer ödeme yöntemlerine geldiğimde veya adminde user değişiklikleri yaptığımda da store closed sayfasıyla karşılaşıyorum admin bölümünde!
 
Cevap
#8
tamam tablolarda bir yerlerde sorun var sanırım pekala şöyle yapalım o zaman önce eski sürümdeki sitenin tüm bölümlerini kısım kısım yedek al xml ve csv olarak ayarları, ürünleri, dilleri,çevirileri, şehirleri, daha sonra cs-cart 4.x.x sürümüyle temiz bir kurulum gerçekleştir. yedek aldığın verileri ilgili bölümlerde import et son olarakta sanal pos modülünü ve diğer gerekli modülleri ilgili klasöre taşı kurulumunu yeniden yap büyük ihtimalle sorunun çözülecektir. sanıyorumki kurulumdan kaynaklanan bir sorun var yeni sürüm ile eski sürüm tablolarında uyumsuzluk söz konusu olabilir yapılabilecek en sağlıklı yol budur gibime geliyor
 
Cevap
#9
Şimdi düşünülen 3rd part add-on larla pek bir alakası yok var da yok! Sorun şudur ki müjdeli haberle beraber... 306 dan sorunsuz 415 e geçiş her şekilde sağlanıyor ama sorun yaşamasamda öneri olarak "eğer bir template kullanıyorsanız" 415 ham temasında store import ediniz sonra tema geçisi yapınız çünkü yamuluyor Smile 306 dan 415 e geçiş başarılı

FAKAT; öneki sürümünüzü mağazayı kapatarak store import çektiyseniz; 415 de olan bir BUG sebebiyle (ki onuda kısa zamanda çözmeyi ve fix etmeyi planlıyorum) işlemlerinizde admin ve ön yüzde kullanıcı değişiklikleri bile yapsanız sürekli karşınıza store closed sayfası çıkmakta! YAPILMASI GEREKEN, mağazayı kapatmadan store importu gerçekleştirin ve addonslarınızı gereksinimlerinizi + temanızı yükleyerek devam edin
 
Cevap
#10
sorunun çözümüne kavuştuğuna sevindim benzer sorunları için güzel bir örnek çözüm teşkil edecektir bu mesajın Smile
 
Cevap
  


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Bilgi:  Sipariş durumlarında Stok Arttır Azalt Snekhers 0 3,245 17.04.2015, 14:52
Son Yorum: Snekhers
  Soru:  sipariş bildiriminde düzeltme cagdasgunes 2 5,995 05.04.2015, 10:59
Son Yorum: kolaytab
  Soru:  Site yöneticisine sipariş bilgisi formu gitmiyor cagdasgunes 10 17,291 20.02.2015, 09:38
Son Yorum: cagdasgunes

Hızlı Menü:


Tarama: 1 Ziyaretçi